پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118907
آغاز سال تحصيلي حوزه علميه شهرستان فارسان
تاریخ انتشار : 1393/06/26 07:32:28
نمایش : 1979
مدير حوزه علميه زينبيه (س) فارسان از آغاز سال تحصيلي خواهران فارساني خبر داد
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، فاطمه اميري افزود: در سال تحصيلي جديد در اين شهرستان 107 نفر طلبه خواهر در 7 پايه تحصيلي مشغول به تحصيل مي باشند.

وي در ادامه از تغير پذيرش در اين حوزه از مدرک سيکل به ديپلم نيز خبر داد و گفت از ترم جديد پذيرش از مقطع ديپلم مي باشد.

وي در ادامه افزود : در اين حوزه 14 استاد در حال تدريس مي باشند ودر پايان ترم جديد 16 طلبه خواهر فارغ التحصيل مي شوند.

 وي خاطر نشان کرد: حوزه هاي علميه ولادتگاه و خواستگاه انقلاب در عرصه هاي ملي و بين المللي توصيف و بيان کرد: که امروز حوزهاي علميه نقش خوبي را در آگاهي و بصيرت افزايي ديني ايفا کردند.

وي تصريح کرد: رسالت اصلي يک طلبه تبليغ و ترويج دين و مسائل ديني است و کسي که در اين راه قدم مي‌گذارد بايد به اين مهم واقف باشد و دومين رسالت حوزه خواهران آموزش و تربيت بانوان و زنان عالم و آگاه به مسائل ديني و فرهنگي است.

وي عنوان داشت: سومين هدف از تشکيل حوزه خواهران گسترش دينداري در خانواده‌ها به وسيله مادري خوب بودن و شوهرداري است؛ به اين منظور که افرادي تربيت کنند که بتوانند الگوي مادر و همسري نمونه در جامعه امروزي باشند.

وي با اشاره به اين فرموده امام خميني(ره) که مرد از دامان زن به معراج مي‌رود، گفت: رسالت اصلي يک زن تربيت فرزند صالح و شوهرداري خوب است و زنان و مادران ما بايد بتوانند الگوهاي برتر به جامعه معرفي کنند.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html